dissabte, 20 de desembre del 2008

Reflexió sobre el meu aprenentatge

Ara que són vacances de Nadal i tinc més temps per reflexionar, penso que és un moment idoni per a realitzar una reflexió sobre el què he après a l'assignatura d'NTAE.

La veritat és que abans de realitzar aquesta assignatura coneixia molt poca informàtica i no m'interessaven les Noves Tecnologies perquè em sentia incapaç d'assolir sola tants conceptes de caire tecnològic nous, però gràcies a aquesta assignatura m'he adonat que aprendre informàtica és fàcil sempre i quan te n'ensenyin i que et centris amb la teva especialitat, en aquest cas, amb l'educació. D'aquesta manera, aconsegueixes reduir tots els programes existents als d'un sol camp, el de l'educació, fet que possibilita conèixer exactament tots els programes de la teva especialitat i dominar-los.

Abans de realitzar aquesta assignatura, també desconeixia que l'ordinador es podia aplicar a l'educació, ja que quan era petita, mai els havia utilitzat dins l'àmbit escolar. Ara que sé que això es possible, penso que tot aquest material pot aportar una gran quantitat d'avantatges a l'escola, des de que els nens aprenguin millor i d'una forma més interactiva i entretinguda fins a obtenir uns coneixements d'informàtica bàsics i importants per la vida, ja que cada vegada les Noves Tecnologies es troben més presents dins d'aquesta.

Per finalitzar, dir que la classe que més em va agradar va ser aquella en què vam descobrir el Jclic author. Penso que és un programa molt fàcil d'utilitzar per part del mestre i que és una bona eina pels alumnes, ja que proporciona un aprenentatge més fàcil i de forma divertida.